søndag den 12. februar 2012

Sløj lille slambert

Stakkels Hugo er syg. Det har taget til siden i fredags og nu er han rigtig elendig. Han både kaster op og har tynd mave. Han render i haven konstant - det virker som om han hele tiden har en fornemmelse af at skulle  ... men det bliver ikke til så meget. Når han ikke spiser, kommer der heller ikke så meget den anden vej, men trangen er der. Har været oppe 4 gang i nat og lukke den lille stakkel ud. Han må en tur omkring dyrlægen i morgen, mit lille pus.

Har været ude og løbe en tidlig morgentur i den dalende sne. Jeg løber ikke ret godt for tiden. Min næse løber konstant og det følels som om jeg er ved at blive kvalt - synes ikke jeg har haft det sådan de andre vintre. Bortset fra det, var det en smuk tur og som altid i selvskab med min viking veninde - hendes forslag at vi løber kl. 8.00 søndag morgen. Jeg kunne nok godt overtales til at blive lidt længere under dynen, men hun er altid frisk og synes at ALT vejr er løbe vejr ... og det er det jo så, for jeg vil ikke være en kylling!

Jeg vil nu kaste mig over nogle mere huslige aktiviteter. Vores hus bærer i høj grad præg af at vi alle tre har susende travlt for tiden og farer ud og ind af døren, pakker en ny sportstaske ... vasketøj og nullermænd har fået overtaget, så jeg går til kamp.

I aften kommer min datter til aftensmad. Jeg ser ikke ser ikke så meget til hende for tiden og glæder mig som et lille barn. Hvis jeg er heldig får jeg også tid til et kaffevisit hos mine forældre - så vil dagen være fuldendt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar