lørdag den 11. februar 2012

Morgen vækning

Vågnede ved at en blød hundesnude blev stukket ind i under dynen. Hugo hvilede sit store hundehoved og lod sig nusse i mens jeg langsomt vågnede. Jeg smuttede ud af senge varmen og lukkede Hugo i haven. Han gav sig god tid og da jeg havde gjort hans morgenmad klar til ham, stod jeg og småtrippede og ventede på at lukke ham ind så jeg kunne smutte ind i seng igen. Jeg elsker disse, meget få weekend morgner, hvor der ingen planer er. Hvor det ikke er vækkeurets kimer der vækker mig, men en blød snudes puffen og hvor jeg kan blive liggende i sengen indtil både krop og sind er helt klart til at stå op.

Har siddet længe over morgenmaden sammen med K. Har gået en skøn tur på de frostknirkende skovstier og er nu igen landet på yndlingspladsen, på slagbænke med udsigt over min snedækket have.

Eftermiddagens planer er ikke lagt, men en ting ligger fast: Den kommer til at indeholde en tur omkring Ryesgade til en skøn omgang yoga ...

Namaste

Ingen kommentarer:

Send en kommentar