lørdag den 11. februar 2012

Lørdags afslutning

Var til en dejlig eftermiddags klasse. Lå længe og nød det varme rum inden yogaen gik i gang. Der er ikke to dage der er ens med Bikram yoga. Du kan forvente en ting og få noget ganske andet. Jeg nød det i dag, var tilstede ... men min balance var ... skod! Jeg øver mig virkelig i at acceptere at det er dagens betingelser, men jeg kan mærke at det tricker mine tanker: Hvorfor nu det? Hvad er der med balancen? Hvad er det et udtryk for ... tankerne kører og det er ikke de bedste betingelser. Mit lille ego kan faktisk IKKE HA at jeg vælter ud af balanceøvelserne som jeg plejer at kunne gennemfører! Jeg vil helst være god - er det ikke ....dumt! Nå, det ødelagde nu ikke oplevelsen. Det var fanstisk yoga uanset hvad og på bagerste række var K. Det er SÅ skønt at vi kan følges!

Da vi kom hjem duftede hele det lille hus af det lam K havde sat til at stå og langtids stege - kan godt nyde duften selvom jeg hverken spiser kød eller fisk. Jeg laver virkelig sjældent mad. Jeg er så top forkælet at K laver skøn mad til os alle uanset forskellige ønsker og behov- Se bare min vitale aftensmad:

En dejlig dag har ført mig til min hjørnekrog i sofaen ... ahhh!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar