fredag den 10. februar 2012

Nærvær og hygge

Heldig at jeg på foran opgav tanken om at tage i mod den "30 dages challange" som startede 1. februar. Som det nok fremgår af navnet, så er det 30 gange yoga indenfor en periode på 30 dage. Ikke nødvendigvis hver dag - du kan gøre som du vil og lige så mange gange om dagen som du kan holde til ... åhhh, det ville jeg gerne. Jeg var virkelig fristet, men livet er hektisk nok som det er lige nu, uden at tilføje en forventning til mig selv om at komme af sted hver dag. I denne uge har jeg kun været der 1 gang ... øv. Mit arbejde har fyldt meget, alt for meget!

Men: Nu er det weekend, og heldigvis en weekend hvor der slet ikke er lagt nogen planer på forhånd. Jeg vil give mig SÅ god tid til ingen ting - helt og aldeles ingen ting og yoga, løb og familie(i uprioriteret rækkefølge)

Netop nu står K i køkkenet og tryller sushi frem. Der er forkælelse, hygge og nærvær i luften ....<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar