onsdag den 23. november 2011

Stilhed og hygge

Rent arbejdsmæssigt blev dagen ikke helt som planlagt. Der blev ikke de pauser jeg havde svoret at jeg ville indlægge, men det har været en god dag med fokus på relationer mere end resultater!
Vel hjemme igen efter endt arbejdsdag, har jeg fået sat tempoet ned. Min søn og jeg har gået en lang tur med Hugohund, medbringende klamme kødboller som er noget af det ypperste som Hugo ved. Med dem har vi lavet sporleg til den store guldmedalje. Vi har absolut ingen ambisioner på vores hunds vegne og er faktisk ligeglade med om han kan lugte sig frem til noget som helst, men ... han er et natur talent og det er den absolut bedste måde at køre ham træt. Han gir sig fuldt ud og er fuldstændig tabt for omverden i mens han styrer rundt efter sin snude. Når vi kommer hjem efter sådan en tur, vælter han om på måtten og sover dyb Tornerose søvn.
Fra i sommers da Hugo kun var en lille bitte pelspølse - smelter mig totalt!


Jeg har fravalgt yoga i dag fordi mit hoved stadig gør alt for ondt. Det er super ærgeligt og jeg savner det VILDT, men jeg føler mig alt for sløj. Jeg har derimod lavet ingen ting. Jeg har bare slappet af, små snakket lidt med min søn som ligger i sofaen og læser anatomi, fysiologi mv. og ladet vasketøj og hundehårende i alle hjørnerne passe sig selv.
Det vildeste det kan blive til er, at jeg nu vil skrue mig selv op så jeg kan gå ud og producerer nogle pizzaer..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar