onsdag den 16. november 2011

Snothvalp

Jeg er syg. Hoved fuld af snot. Ondt i halsen. Tendens til selvmedlidenhed!
Både i går og i dag har jeg overbevist mig selv om at jeg ikke kunne blve helt væk fra arbejde. At min tilstedeværelse ved heholdsvis det ene og det andet møde, var af afgørende betydning ... og har derfor slubret piller i mig, tvunget mit luksuslegme ud af sengen, ud under bruseren og forsøgt at komme i tøjet inden at alting igen blev genemblødt af feber sved.
Og bliver folk så glade og taknemmelige over at man ikke har holdt sig væk? NEJ, selvfølgelig gør de ikke det! De ser bekymret på de blanke øjne og den skindende næse og spørg: "tror du det er noget der smitter?" SÅ ... nu kapitulerer jeg og bliver hjemme til jeg igen kan trække vejret uden at munden står åben og jeg kan synke andet end te uden smerter.
Ved siden af bunken af kleenex, mit tekrus og strepsiler, har jeg optemistisk lagt "TeoriU" - en ordentlig mobbe dreng om ledelsesteori- Jeg håber at få dykket ned i den ... men lige nu ligner bogstaverne på siderne mest tusindvis af myrer der myldrer rundt. Måske jeg bare skal lægge mig til at sove, eller ... måske sætte en hygge film på - det tror jeg!

Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar