lørdag den 26. november 2011

Kill yourself...

Dejlig eftermiddagsyoga: "Kill yourself in here" bliver der sagt som en del af dialogen i Bikram yoga og min opfattelse af disse ord, har til i dag været: "gi alt hvad du har i dig, hold ikke tilbage, brænd igennem" eller direkte oversat "Dræb dig selv" I dag gik det op for mig at det handler om noget andet og mere end det, tror jeg - måske skal det forstås: "Dræb dit selv".
Lad egoet smelte væk, vær med det som er. Concentrate, meditate ...Luk ned for den konstante sammenligner som taler i baghoved, den indre dialog. Dommeren: "Okay, det gjorde jeg da meget godt, hun(hende på nabomåtten)gjorde det bedre/værre end mig" eller "Jeg duer ikke, sikken en skod balance jeg har i dag" eller ... på de værste dage:"Hvis hun kan stå i top og bar mave ... så ku jeg måske også"
Vær til stede, mød dig selv i lokalet - Kill yourself in here ... dræb dit lille ego og mød i stedet the devine in you!
Åhhh, jeg har meget at lære endnu ...og jeg elsker det.

Namaste

Ingen kommentarer:

Send en kommentar