tirsdag den 22. november 2011

Betændelse blir hængende ...

Sådan en omgang betændelse i knolden, er ikke lige sådan at komme af med. Altså, jeg har det da bedre, men jeg har hovedpine hele tiden og føler mig små sløj ... det passer mig ikke ret godt! Kombineret med en 13 timers arbejdsdag, en kalender fyldt med møder forskellige steder i byen og ret høje krav om at være fremme i skoene, være på og komme ud over rampen ... Jeg føler mig slidt!
I morgen bliver nødt til at være helt anderledes. Jeg vil insisterer på pauser, nærhed og vejr der skal trækkes helt ned i maven - hvis det så oven i købet kan kombineres med yoga(og det er der gode udsigter til) så har dagen god udsigter til at blive en helt del mere tilfredsstillende end i dag.


Her sad jeg i timevis i foråret og kiggede ud over havet, mediterede og fandt ro. Min egen private klippe...

Her er udsigten fra min klippe...
Dejligt sted at drømme sig tilbage til på dage fyldt med aftaler, møder, transport, aftaler, møder og transport ...

Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar