lørdag den 28. januar 2012

Godnat

En dejlig dag er ved at være til ende. K og jeg tog sammen til fantastisk eftermiddags yoga - jeg elsker at vi kan dele det, at han er faldet for det i samme grad som jeg. Hvor kan livet være omskifteligt. Engang bankede vores hjerter for spinning. 4-5 gange om ugen kørte vi til Nygårdavej på Østerbro og kørte dobbelt timer og ugens øvrige dage løb vi og K supplerede med svømning. Vi forestillede os ikke at vi nogen sinde ville holde op med at være så opslugte af det, men langsomt er det andre ting der er begyndt at fylde. Nok mest hos mig til en start, men K har også langsomt flyttet sit fokus - så meget at han stadig er i tvivl om han tager til Lanzerote og laver Ironman i år ... vores verden er under forandring!Og jeg elsker de nye deminsioner der er kommet til!

Aften er brugt til at fejre familiens sidste januar fødselsdagsbarn - svigermor.
Jeg er klar til at takke for en dejlig, dejlig dag
I morgen tidlig står der løb på programment med min sjæls søster <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar