lørdag den 28. januar 2012

Hot yoga - balsam for krop og sjæl.

Min indre balance har været udfordret på det sidste. Jeg har ligget gravet ned under dynen og tænkt dystre tanker og haft svært ved at trække mig selv op, ud og i gang i gen. Jeg mærker nu hvordan min styrke, gåpåmod og balance er på vej tilbage og hvordan et positivt liv syn igen bliver dominerende. Jeg er taknemlig for dejlige venner og familie som er der for mig, støtter mig og skubber til mig når livet gør lidt nas - det gør vejen op ad det sorte hul så meget desto kortere.

Eftermiddagen står på dejlig hot yoga. 90 minutters intensiv og aktiv meditation. Jeg har så absolut tabt mit hjerte til Bikram yoga. Jeg elsker stemningen i det smukke studie, de smukke og modige yogaer - både medlemmer og personale. Det er balsam for krop og sjæl og jeg er på vej...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar