lørdag den 7. januar 2012

Dejlig fredag

Da jeg i går aftes hentede min søn fra arbejde(fordi at han er møj forkælet!) spurgte han om jeg havde haft en god dag. Jeg havde egentlig ikke tænkt over det førend han spurgte, hvilket er tankevækkende, for kun med en lille bitte smule refleksion nåede jeg frem til at det havde været en super dag:

  • Tid til fordybelse på arbejdet - tildels fordi jeg ved et uheld havde sat min telefon på lydløs og derfor ikke hele tiden skulle besvarer opkald. Jeg fik lavet afslutning af budget 2011 og opstart på budget 2012 ... kedelige opgaver, men dejlige og vigtige at have styr på. Det var skønt at få afsluttet opgaver og ikke hele tiden måtte lade noget ligge ufærdigt tilbage!
  • Kørte forholdsvis tidligt fra arbejde og ind mod Frederiksberg og et besøg hos min kiropraktor Janus. Jeg kørte indenom og tog min mor med på vejen - hun er altid frisk på en lille udflugt. Besøget hos Janus tager højst 10 min. og bagefter var min mor og jeg på Frk. Jensens Fristelser og drikke kaffe og spise hjemmebage kager :-) Det var rigtig hyggeligt. Vi snakkede dejligt og jeg elsker stemningen på det lille hyggelige sted.
  • Da jeg kom hjem gik jeg en lang tur med Hugo, hyggede med k, snuppede en lille lur og kørte derefter ud for at handle.
  • I mens jeg hentede vores søn, lavede K mad klar.
Det var da en dejlig dag fyldt med masser af de ting jeg holder aller mest af.

Hugo den dag vi hentede ham


Go weekend.

Ps. Janus sagde at han syntes jeg skulle begynde at løbe og lave yoga igen ... Dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar