tirsdag den 10. januar 2012

45 år

45 år er jo ingen alder... hvad betyder det i grunden? 45 år er og bliver 45 år - og i går var det mig som fyldte mit 45 år! Og det er helt okay!
Jeg havde en dejlig dag. Jeg blev vækket af 2x bas stemmer der sang fødselsdags sang og et stk. forvirret hvalp:" Hvad er nu det for et arrangement - sang for 2. dag i træk!"
Et hyggeligt dækket morgenbord og masser af levende lys.
Dejlige gaver - et sødt kort med invitation til café frokost sammen med min søn.
Hygge og fælles tur med Hugo i mørket.
Blomster og flag på mit bord fra søde kollegaer.
min bror som ringede fra Singapore.
Mange hilsner i løbet af dagen - tidligt hjem.
Eftermiddags fejring af MIG hos mor og far ...min plads i hjørnet, på slagbænken.
Levende lys. Nybagt kage. Dejlige gaver. Hygge. FORKÆLELSE!
Nåede endnu en eftermiddags fejring med gode venner som kiggede forbi for at sige tillykke.
En stille stund for mig selv - meditation.
Ud og spise. Med mand. Med datter og med søn ... mere hygge, med dem som er SÅ vigtige, så vigtige... jeg er en heldig kvinde!

Jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre dag <3
I morgen fejrer vi min datter - hun bliver 23 år. 3 fødselsdage på under en uge.
Jeg tænker tilbage på dengang hvor det indebar: 2 x kage der skulle deles ud i klasse eller børnehave, 2 x fejring med besøg af klasse eller børnehavekammerater, familie fødselsdage og måske et lille hip hurra for mig på min indeklemte fødselsdag. Det har været fantastisk og nogen gange lidt hektisk. Godt med et herligt netværk som bare træder til og hjælper til når der er brug for det <3

Prøv lige at se nogle billeder:
K går i disse dage og overvejer om han vil tage til Lanzerote og lave ironman i gen i maj, for 6. gang´i træk - jeg har været lidt tilbageholdende og følt mig lidt "mættet" - men måske vil jeg godt med til Lanzerote igen ... det er da en fantastisk udsigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar