søndag den 8. januar 2012

18 år



I dag har været en ganske, ganske særlig dag: Min søn er fyldt 18 år i dag og vi har fejret ham og holdt fødselsdag hele dagen. Han fryder min sjæl. Han har været det sjoveste barn, sagt og gjort de skøreste ting. Han har evnen til, med ganske få ord at få sagt ... lige det der skal siges. Han er empatisk og som årene er gået har han udviklet sig fra at være det dejligeste barn til nu at være en skøn, fornuftig og klog ung mand - han er verdens bedste selvskab :-)

I morgen er det mig som har fødselsdag ... 45 år ... er jo ingen alder!! På ondag fejrer vi min datters fødselsdag, 23 år. Slut med at være en børnefamilie ... Det er en epoke som slutter nu. Noget nyt kan begynde - men altså, først fejrer vi lige min fødselsdag i morgen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar