søndag den 13. marts 2011

Parrat

Kufferten er pakket. Let og luftigt sommertøj er fundet frem fra skabets dyb, strøget og pakket ned i lige bunker ved siden af: længsels og frydefulde forventninger.



Weekenden er brugt til hygge og afslapning - kan allerede mærke at tempoet er på vej ned. Utrolig så søvnig jeg er, når jeg giver mig tid til at mærke efter. Når jeg ikke jager af sted for at udrette alverdens ting, men bare mærker efter. Der er noget at indhente, efter i ugevis at have ignoreret et hvert signal fra kroppen om at det hele gik for stærkt.



Jeg har været på cafe med først min søn og efterfølgende min datter. Må knibe mig selv i armen over hvor heldig jeg er - mine store unger VIL gerne mit selskab og jeg elsker det. Det er også blevet til hyggeligt selskab med min forældre som kiggede forbi og spiste sammen med os lørdag aften. Sidst men ikke mindst er jeg netop landet i sofaen efter at have været på spiseloppen med K og ungerne... lutter af hyggelige weekend aktiviteter som alle har givet mig mulighed for at suge til mig af den gode energi fra alle dem som betyder mest, inden jeg rejser ud i verden for en stund.




Ha det fantastisk derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar