søndag den 4. marts 2012

Priviligeret

Lørdag i sidste weekend inviterede min søn min på udflugt. Han sad bag rettet, hvilket jeg virkelig skal vænne mig til, og kørte os hele vejen af Strandvejen op til Rungsted kyst. Han havde været her en uge i før og havde set hvordan hele havnen var fuld af isskråninger. Han har vist mig billeder og det er virkelig et smukt og u´sædvagenligt syn. Vi havde håbet at det, trods begyndende varmegrader, fortsat ville være muligt at se. Det var det desværre ikke, alting var smeltet. Vi kørte videre til Isterød hvor vi gik en lang og smuk tur rundt i området omkring hans gamle efterskole. Den er desværre lukket nu, og det er underligt og lidt trist at se det fantastiske område med de skønneste faciliteter stå øde hen. Vi nød det nu alligevel, og han fortalte om alle de minder der dukkede op ved at gense det hele.
Her ved den lille sø, gik han altid hen når han trængte til at være lidt for sig selv. Det er da til at forstå, der er fantastisk smukt ved søen.

 Vi sluttede af med frokost på "Frk. Jensend fristelser"


Som altid hyggelig stemning og dejlig mad.

En super dejlig dag i skønt selvskab!

2 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig dag med dindejlige søn og I fortjener den begge. Det er skønt at have store børn!

    SvarSlet
  2. Det var en super dejlig dag - en af dem jeg kan leve højt på længe :-) Du har ret, det er fantastisk med store unger!

    SvarSlet