lørdag den 17. december 2011

Lørdag

Startede tidligt i morges med en tur til Cph. lufthavn for at modtage min bror og svigerinde. Det er ikke fordi at jeg dagligt er bevidst om et savn, men når jeg ser min bror .. åhh jeg blir SÅ glad. Det er så dejligt at se ham i øjnene, snakke med ham, grine og .. vi deler så meget og det er skønt at være sammen med ham. Søskende relation er bare helt unik og det fantastiske er at den ikke behøver at blive plejet på samme måde som så mange andre relationer - sådan er det i hvertfald for min bror og mig!

Dagen har været fyldt med aktivitet. Jeg har løbet en dejlig tur på mudrede skovstier, sammen med min sjæls søster. Vi stod længe og betragtede et egern som samlede bær - mere travlt skal man ikke tage sig på sådan en løbetur, end at man har tid til at nyde alle de små mirakler man møder på sin vej. Måske ikke det bedste i forhold til formen, men betyder ikk så meget på denne tid af året.
I øvrigt har jeg bestemt at jeg ikke vil løbe marathon i 2012. Jeg har ikke definitivt besluttet at jeg har løbet mit sidste marathon nogen sinde, men jeg tror det. Det er hårdt for kroppen, i hvertfald min. Jeg synes det har været en stor udfordring at få det hele til at hænge sammen de sidste år og i og med at min mave reagerer meget voldsomt på alle de længste løbeture ... tror jeg, at jeg skylder min krop at lytte efter. Hvis min træning går okay, så løber jeg nok nogle halv marathoner hen over sommeren. Det gode ved det, er bla. at man ikke behøver at melde sig til flere måneder i forvejen, men kan mærke efter om formen, lysten og energien er der, kort før stævnet.

I øvrigt er jeg også nødt til at prioriterer af tidsmæssige grunde. hvis jeg vil have tid til Bikram yoga, så kan jeg ikke også få tid til at løbe i det omfang det kræver, hvis jeg skal løbe marathon. Jeg forsøger at mærke efter hvad der giver mig mest, og lige nu er der ingen tvivl om at det er yogaen.

Namaste

Ingen kommentarer:

Send en kommentar