lørdag den 23. april 2011

Løb i solen

Jeg har haft den dejligeste morgen løbetur sammen med min skønne veninde. Hvor er det dog meget nemmere at motiverer sig selv til at komme afsted når vejret er som nu. Vi løb rundt om Damhussøen, engen, stationsøen og hjem, i alt små 12 km.. Vi nød synet af annemonerne, af hvidtjørnene som står og lyser om kap med solen , magnolietræerne som er på sit smukkeste netop nu. Vi skal i gang med at løbe mere struktureret, hvis vi skal blive klar til marathon i Berlin til september. To år i træk har jeg gennemført hele marathon programmet for at måtte springe fra pga. sygdom i sidste øjeblik. Sidste år blev jeg opereret 1 uge før, men tog alligevel med de andre til Berlin. Det endte med at jeg gik marathonen - lægerne havde sagt at jeg ikke måtte løbe, men de havde ikke sagt noget om at jeg ikke måtte gå. Det var en helt speciel oplevelse - jeg var jo i form til at løbe og det var underligt at se de andre forsvinde i fuld fart foran mig uden at kunne sætte efter, men det var også en dejlig oplevelse. Jeg fik helt klart nogle andre oplevelser end jeg har fået de gange hvor jeg har løbet. I år må det lykkes igen - kan ikke forestille mig at sygdom 3 år i træk kan spænde ben for planerne. Jeg tror på det!
Samtidig er det også et dilemma Jeg vil gerne løbe og jeg har lovet at gøre det sammen med min veninde, men det kræver meget tid til træning ... tid jeg lige nu også gerne ville bruge på yogaen....
I dag løser jeg dilemmaet ved at gøre begge dele - jeg må af sted mod Bikram yoga :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar