mandag den 3. oktober 2011

Thailand

Efter 5 måneders blog pause, vil jeg skrive lidt igen. Jeg har ferie, jeg er nede i tempo - nu kan det lade sig gøre!

Herfra hvor jeg sidder - i min bløde komfortable seng, på mit hotelværelse, har jeg udsigt over hele bugten. Jeg kan se turkisblåt vand så langt øjet rækker. Jeg lytter til lyden af beostærene som holder møde i trætoppene lige uden for mit vinduet, til de thailandske rengøringsdamer som arbejder stødt og roligt i mens de snakker lystigt, storgrinende og med garanti får ordnet hele verdens situationen. Jeg lytter til den tropiske regn som skyller ned. Det er fascinerende! Jeg er overbevist om at jeg kan se himlen lysne og tror på tørvejr senere, men ... en mand i receptionen fortalte mig at det ville regne de næste 2-3 dage! Nu må vi se - det er en af den slags ting man bare må tage som det kommer. Lige nu er vi vældig indstillet på regnvejs aktiviteter: Vi læser, drikker kaffe, læser om den nye regering,(hvor bliver det spændende at følge deres arbejde)tjekker facebook, blunder lidt, har planer om massage senere og sidst men ikke mindst: Vi skal til HOT YOGA! Jeg glæder mig helt vildt! K har udfordret sig selv og har planer om at gå med hver dag i mens vi er her - jeg håber at det holder! Jeg husker tydeligt hvor øm jeg var i kroppen første gang jeg havde gennemført 90 minutters hårdt og krævende hotyoga ... men jeg husker også velværet og nydelsen. Det er kun en uge siden vi løb Berlin marathon, så der er nok af ømme muskler der skal strækkes ud. Jeg har ikke lavet yoga de sidste 4-5 måneder. Det har bare ikke kunne passes ind i mellem arbejde, marathon træning og diverse andre aktiviteter - men jeg savner det og vil nyde det her i det Thailandske.

Nu er der dømt besøg hos de lokale massage kvinder, så jeg må skrive videre senere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar